Re: Drukarka HP 5500 czy 3820?

Autor: zdzichu (nie_at_lubie.spamu)
Data: Mon 28 Jul 2003 - 08:44:02 MET DST

> Widziałem drukarki HP 5500 z PhotoRet IV i HP 3820 z
> PhotoRet III. Która może być lepsza? Jaka jest praktyczna różnica w
wydruku
> zdjęć w PhotoRet III, a PhotoRet IV? Czy jest może jakaś inna dobra i
> możliwie tania drukarka do ogólnego zastosowania z możliwością druku
zdjęć?
Polecam 3820.
5500 to duży klamot i przewaga nad 3820 będzie dopiero przy wkładach
drukujących foto - a to jest bardzo drogie. Osobiście używam 3820 i jestem
bardzo zadowolony z wydruków, a drukuję sporo zdjęć o rozdzielczości 300-600
dpi. Wkłady kolorowe są takie jak w 970Cxi i jakość wydruku podobna.
Przy okazji ostrzegam przed używaniem atramentów nie oryginalnych. O ile
czarne są zadowalające, to kolorowe nie umywają się do oryginalnych HP -
widać to wyrażnie na zdjęciach, zwłaszcza na gorszym papierze.

zdzichu