Re: seagate 120 - 2 a 8 MB RAM

Autor: azbest (vissim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Jul 2003 - 00:44:43 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ciach-marcus075_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości

> rozumiem że chodzi o pamięć podręczną ("kesz":), jeżeli tak to różnica
> (ponoć widoczna) jest przy kopiowaniu partycja<>partycja (na jednym
dysku).

> pl.comp.szklane.kule, ja moją do czyszczenia oddałem: napisz jaka płyta a
> nie tylko chipset!

ECS i815e cos z 7ka w nazwie. Nie wiem dokladnie co to za model bo kupilem
na allegro :)
To jakis model ktorego nie ma na oficjalnej stronie ECS :(
Dotychczas myslalem ze tylko chipset sie liczy...

Anyway ma 6 x PCI, 3 x RAM i wyglada tak samo jak model firmy KOBIAN
(Mercury) tez z chipsetem i815e.
Chyba z jednej tasmy zjechaly :)