Re: Nie da się w nic grać :(

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz.domagata_at_chello.at)
Data: Sun 27 Jul 2003 - 23:13:36 MET DST

"Paweł" <czoper88_at_interia.pl> wrote:
> Po pewnym czasie wywala mnie z gier do Windowsa...
> Reinstall i format nie pomaga, o co chodzi???

Lato lato :))))
Mam cos bardzo podobnego - niestety nie tak eleganckiego - wywala sie tak
ze trzeba resetowac :(((
U mnie przegrzewa sie stabilizator na karcie graficznej (procesor jest na chlodzeniu
wodnym) - co pada u ciebie, nie mam pojecia.
GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac