CPC - chłodniczka

Autor: Miner (a_at_a.a.a)
Data: Sun 27 Jul 2003 - 14:01:51 MET DST

Wiem, że temat CPC jest tu wałkowany średnio raz na dwa dni. Ale ja mam
pytanie, którego nie zauważyłem we wcześniejszych postach. Chodzi mi o
proponowaną od niedawna do sprzedaży chłodnicę.
(http://cpc.pl/cgibin/shop?info=e460&sid=50165c39) W sumie jej nie
potrzebuje bo nie narzekam na temperatury procka w CPC jednak dzięki niej
mógłbym zlikwidować jedyną bolączkę - kilometry kabli, na które trzeba
uważać za każdym razem gdy coś się majstruje za biurkiem.

I tu pojawia się pytanie(a):

- Czy ktoś już to kupił?
- Czy dzięki temu można sobie odpuścić długie przewody?
- Czy daje to jakieś spadki temperatury?
- Czy praca bez wentylatora ma sens?

--
miner
TO DO IS TO BE - Rousseau