problem z partycja

Autor: kemota12_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 27 Jul 2003 - 12:24:58 MET DST

WItam !
Wczesniej pisałem na tą grupę i myślałem, ze problem jest juz rozwiązany,
niestety nie udało sie. Mianowicie chodzi o to, ze komputer po niespodziewanym
restarcie utracił jedną partycję (tylko ona była w formacie FAT 32 - pozostałe
2 w NTFS i z nimi jest ok). Podczas próby wejscia do tej partycji wyskakiwał
monit z prośbą o sformatowanie partycji. Poprzez konsole odzyskiwania
(fixboot) podmieniłem bootsektor partycji, lecz format tej partycji zmienił
sie z FAT32 na FAT, a rozmiar z 16 GB do 10 MB:). Aby nie tracic danych
próbowałem przekonwertowac partycje Partition Magiciem na FAT32.
Podczas konwertowania wyskoczył błąd (error #2002) następującej tresci "There
are invalid entries in the FAT". Sam komunikat rozumiem ale nie wiem jak sobie
z nim poradzic. Zajrzałem na strone producenta i w konsoli odzyskiwania
uruchomiłem chkdsk /f /r /p (wszystkie osobno). Niestety nie pomogło. Bardzo
proszę o pomoc

Tomasz Andrzejewski