Re: Plyta glowna pod PIV

Autor: papl (papl_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Jul 2003 - 22:37:37 MET DST

> Z tego co piszesz wnioskuję , że płyta ta ma DUAL RAM czyli bardzo wydajne
> wykorzystanie pamięci DDR. Obsadz sobie dwa banki po min 256 DDR PC3200 i
> będziesz miał bardzo fajny sprzęcior :)

Asus P4C800 Deluxe [A] również to posiada ;)

>Co to za zlacze w [G]: Dual Power System 2 (DPS 2) i >czy jest ono
przydatne?

to taka płyta z wentylatorem :D wpinana w slot znajdujacy sie obok podstawki
pod procesor ;) a na powaznie to wg producenta ma to zapewnic dodatkowe
zasilanie dla procesora ile w tym prawdy? dotychczas spotkałem sie z tym
przybytkiem na plycie Gigabyte 8INXP ktora to była hitem rynkowym hehe
problem polegal natomiast na limitowanej serii z ktorej to bardzo niewielka
ilosc była dostepna na polskim rynku a działo sie to tuż przed premierą
nowych chipsetow intela oraz procesorów na FSB 800 obslugujacych HT