Re: 35 giga bad sectorów (believe it)

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 26 Jul 2003 - 18:37:41 MET DST

In news:bfu8nk$die$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
Wojt <blackguy_at_interia.pl> typed:
> Czy ilość bad sectorów na HDD może mieć wpływ na wadliwe działanie
> kompa. Na 40 gigowym twardzielu firmy IBM (nie kupujcie od nich
> dysków bo to shit) mam 35 giga bad sectorow (nie uważałem jak niosłem
> twardziela do kolegi :P) Mój kumpel co się na tym zna przesunął je na

IBM to totalny smiec! kazdy dysk powinien przezyc upadek z 2m i znosic
przeciazenia 7G! (w f16 takie maja!), wiem ze IBM nie ma nieskazitelnej
opini ale to wytlumaczenie ze ibm to shit mnie rozbawilo:)

> koniec dysku (użył chyba jakiegoś programu SMART) no i działa tylko
> że mam 5 giga. Normalne że się wiesza czy nie??

bady ci przesunal na koniec dysku? moze najlepiej je przesunac poza
dysk...:)

a tak serio jezeli masz obszar okolo 35giga oznaczony jako bad sektory
to istnieje duze prawdopodobienstwo ze reszta dysku tez jest kopnieta
nie tylko taleze i jezeli rzucales dyskiem to normalne ze moze powodowac
niestabilna prace komputera - najlepiej oddac dysk do naprawy
gwarancyjnej

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -