Re: Komputer na bieżnie i bieg do siedmiu potow ? :)

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Jul 2003 - 12:59:46 MET DST

Dnia Fri, 25 Jul 2003 20:59:02 +0200, "mosciak"
<moscio_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>prime 95
>
>bez napedow ale sensu testowania fdd to nie kumam
>hdd to hdtach ze 2 razy ew. soft od producenta dysku
>
>jesli prome pojdzie przez 12h to przet bedzie dzialal ;)

Prime jest do wygrzewania procka, a ja chce aby program symulowal
wyterzona prace trzech ludzi :) Jeden sobie sciaga z sieci i slucha
muzyki, drugi kopiuje cos z CD i zapisuje na fdd, czwarty zapiernicza
po HDD i obrabia grafike. To tylko przyklad - chodzi mi o cel -
wygrzanie kompa i zobaczenie, czy sie nie uwali.
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"