Re: Problem z tunnerem

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Jul 2003 - 02:10:27 MET DST

Użytkownik "Gumbi" <gumbi_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Cześć, jeśli to NTG to przepraszam i skierujcie mnie na dobrą.
>
> Kupiłem sobie tunner AverTV Studio 303 i wszystko jest ok poza tym,
że:

czemu piszesz "tunner" - To urządzenie nazywa się "tuner"
A u Tunner'ów to chyba Alf mieszkał :-)

> 1. Nie odbiera mi TVN i TVP3 ani na TV Air ani na TV Cable (w ogóle to
nie
> wiem czym te 2 rzeczy się różnią).

Air to w przypadku jak byś miał zwykłą antenę za oknem, a cable to tzw.
kablówka.
To, że nie odbiera to pewnie kwestia błędu w wyszukiwaniu kanałów przez
program tunera.
Spróbuj ręcznie.

> 2. Nie działa telegazeta.

Nie wiem jak jest z tą konkretną kartą, bo mam inną, ale u mnie to
kwestia użytych sterowników, a dodatkowo nie działa z założenia w
systemach opartych na NT

> 3. Komputer zawiesza się przy wyłanczaniu, na ekranie są paski.

Czemu piszesz "wyłanczaniu" - po polskiemu będzie "wyłączaniu" ;-)
Hmmm - nie mam pomysłu dlaczego tak się dzieje - może jakiś konflikt w
przerwaniach (tuner + k.graficzna)