Re: Obraz partycji na CD ale...

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 23:30:44 MET DST

Dnia Fri, 25 Jul 2003 17:39:14 +0200, "Marcin Tworek"
<marcintworek_at_WYTNIJTOpost.pl> napisał(a):

>Zrob obraz calosci a potem Ghost Explorerem wywal niepotrzebne katalogi.

To ja mam inna rade, modyfikujaca powyzsze (sam stosuje od dluzszego
czasu) a bedaca odpowiedzia na Twoje potrzeby...

Zaloz osobna partycje na programy, ktorych nie chcesz widziec na
partycji systemowej. Bedziesz wowczas zapamietywal w obrazie tylko to,
co chcesz latwo wgrac a wszystko bedzie na swoim miejscu z wlasciwymi
wpisami do rejestru, a sam obraz bedzie znakomicie mniejszy. I bez
zbednych a takze bezuzytecznych staran. :-)

A tak w ogole, to dodatkowo nie rozumiem Twojego problemu, po co tyle
staran? :-))) Ja mam Ghosta na dyskietce, archiwa zachowuje na
osobnej partycji (w dodatku na drugim dysku...) i odtwarzam obraz
poslugujac sie bezposrednio ta sama dyskietka i wspomniana partycja.
Maksimum zadowolenia przy minimum staran.

--
Adek