Re: chieftec - co o nim sądzicie ?

Autor: PrzemekP (antyspam_przemekp_at_icpnet.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 19:53:13 MET DST

Użytkownik "DRka" <spamerom_at_uprzejmie.dziekujemy> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Znalazłam dziś w sieci zasilacz Chieftec,
> kosztujący 219 złotych.
> Powiedzcie, co o nim myślicie ?
> Opłaca się go kupić ?
> Jest tam jeszcze taki za 249 złotych, ale ma dwa
> wentylatory, pewnie jest głośniejszy.
> Zresztą nie mam aż tak bardzo rozbudowanego
> komputera, chcę tylko zapewnić jakieś minimum
> bezpieczeństwa, bo w chwili obecnej mam duże
> wahania napięć.
>
> http://www.balta.pl/szukaj.php3?g=4
>
> Pozdrawiam
> i zgóry dziękuję za info
> [...]

Mam obudową Chiefteca z zasilaczem Chiefteca 360 W jednofanowym. Zarówno
obudowa jak i zasilacz są rewelacyjne. Jeśli chodzi o głośność to przy dość
standardowej konfiguracji, przy temp. otoczenia ok. 29 st. C wiatrak w
zasilaczu kręci się na około 1900 obr/min (podczas normalnej pracy).
Wiatrak jest wyposażony w automatyczną kontrolę obrotów w zależności od
obciążenia. Zaraz po uruchomieniu prędkość obrotowa wynosi nieco poniżej
1500 obr/min. Wystarczy jednak uruchomić Prime95, aby zobaczyć jak ta
prędkość rośnie do wartości ponad 1900. Ogólnie zasilacz jest bardzo cichy i
na prawdę godny polecenia ... najlepiej razem z obudową Chiefteca ;-)))

--
Pozdrawiam,
PrzemekP