Re: Dysk twardy Maxtor czy inny?

Autor: WILDDZIKI_at_POCZTA.FM
Data: Fri 25 Jul 2003 - 15:25:03 MET DST

> Padł mi dysk 60 GB (samsung lub seagate 5400, już nie pamiętam, bo
> sprzedawca wziął kartę gwarancyjną) - transfer 0.5 MB/s - proponuje mi na
> wymianę Maxtora 80 GB. Narazie odmówiłem, bo pamiętam, że miałem kiedyś
> kłopoty z Maxtorem (b.dawno jeszcze 240 MB - powiększały mu się uszkodzone
> sektory). Jaki są wasze opinie, zgodzić się na tego Maxtora czy upierać się
> przy swoim (szczerze mówiąc wolałbym dopłacić do 7200)
> Pozdrawiam
> Krzysiek

No cóż trudno się nie zgodzić z przedmówcami.... Zresztą samsungi to największy
shit jaki widziałem jeśli chodzi o twarde dyski( i nie tylko). Miałem chyba 2
razy samsunga w kompie i za każdym razem na gwarancję leciał. W końcu dali
seagate'a i problemy ustąpiły. Maxtor to porządna firma nawet się nie
zastanawiaj. Dorzuć kilka złotych i weź 7200..
Pozdr