Re: Procek

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 13:31:31 MET DST

> moze?
> wiesza
>
> Dlaczego tlumaczysz to na rozne sposoby a nie zauwazasz najprostrzego.
> Ten procesor jest po prostu do kitu.
> Jak mozna wyprodukowac cos co sie kruszy i nazywac to produktem finalnym.
> O osiagach nie mowie bo sa faktycznie niezle ale konstrukcje nieudana.
>
> Pio

  masz malo do czynienia z intelem chyba ;-) ja w swoim starym celeronku
pokruszylem troszki jedna krawedz (co prawda dzialal i bylo wszystko ok a
widzialem juz kilka innych ukruszonych) a do athlonikow za 10 zl kupuje sie
podkladke ceper costam i juz sie nic nie kruszy :-) jak myslisz po co intel
dla p4 dal aluminiowa oslone??? bo sie kruszylo tylko ze intela jest stac
zainwestowac w taki patent a amd niestety musi ciac koszty zeby moc oferowac
tanie i wydajne proce dla ludu .... gdyby nie bylo amd to cienko bys
piszczal kupujac nowy procesor firmy intel (cena by cie zabila )

Robert