Re: Czy warto kupowac?

Autor: jasiu vel zieben (jasiu_at_nospam.tool.eu.org)
Data: Fri 25 Jul 2003 - 11:23:33 MET DST

W artykule <bfqvcn.2o8.1_at_p.i.k.i>, Andrzej_K. napisał(a):

> Użytkownik "jasiu vel zieben" <jasiu_at_nospam.tool.eu.org> napisał w
> wiadomości news:slrnbi1o5j.ei2.jasiu_at_thirdeye.tool.eu.org

> *Nie warto* ?

> W monitor *zawsze* powinno się (rzecz gustu, ale...) "inwestować"
> i kupować dobry. Robi się to "na lata" i monitor jest najrzadziej ze
> wszystkich składników zestawu komputerowego wymieniany.
> Także w grę wchodzi zdrowie_wzrok użytkownika monitora.
>
> Płyty gł. nie znam gdyż jest ona z "innej bajki" (pod wytwory(sic) AMD)
> więc się na jej temat nie wypowiem, ale jeśli Ty uważasz, że zakup
> [...]

czyli to co jest potrzebne, do pracy/zabawy,

jezeli grasz to nieważne co byś kupił, już na rynku napewno jest taka
gra, której twój sprzęt niesprosta.

mi tak naprawdę wystarczyłby jakiś PII, no ale wiadomo im lepszy sprzęt tym
większy komfort pracy.

dlatego twierdzę, że zadawanie takich pytań "Czy warto?" jest bez sensu.

Czy warto - każdy sam powinien wiedzieć, ale zazwyczaj niewarto.

pozdr.

--
jasiu vel zieben
*BSD netsysadmin