[Lublin] Dam fuchę elektronikowi - b. pilne!

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 20:19:02 MET DST

Poszukuję bardzo pilnie dobrego elektronika, komputerologa :-).
Padła mi płyta główna pewnego urządzenia. Nie wygląda zbyt
skomplikowanie, ale ja jestem laikiem. Ma na sobie procesorek, coś a la
z ZX Spektrum (Z80). Jest tam też zapewne jakiś układ EEPROMowy, czy
podobny - do programowania. Nie wiadomo co padło. Czy jakiś element czy
też coś z tego oprogramowania. Na kilka dni mam taką samą płytę, ale
sprawną. Nie mam żadnego schematu...

Dobrze zapłacę. Serio. Nowa kosztuje bardzo drogo (jak to w
serwisach...).
Proszę o poważne oferty. Ktoś kto się czuje na siłach, kto się tego nie
lęka. Nie będę miał powtórki, bym drugi raz mógł wypożyczyć sprawną
płytę... Ktoś się podejmie?
Jeśli uważacie, że mam zbyt wybujałą fantazję to proszę o taką
odpowiedź... Po prostu nie znam się :-), ale mi cholernie zależy...
Acha. Co by przyspieszyć kontakt: 601 370 816.

TIA

pozdrawiam
Hubert