Re: Sieciówka siadła

Autor: sPIN (dr_spin_at_tlen.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 16:26:47 MET DST

Użytkownik <p_a_l_a_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak bym nie mial pewnosci,to bym nie powiedzial na 100%.Na innej karcie
dziala.

> Da sie cos z tym zrobic?

No dobra, inna sieciowka ten sam komp, czy inna sieciowka w kompie kolegi ?
Jezeli w kolegi to wez ta nieszczesna sieciowke do niego i tam obadaj na
twoim kablu.
A jezeli ta inna siecowka jest w twoim kompie, to coz...... chyba karta jest
walnieta.
A jezeli chodzi o zaskoczenie RJ-45 w gniezdzie karty, to w wiekszosci
przypadkow z ktorymi mialem do czynieniaprzyczyna jest w sammym gniezdzie.
Wyrobiony zatrzask trzymajacy koncowke RJ-45.
Aczkolwiek na nowej karcie tez mi sie to zdarzylo, z tym ze uszkodzona byla
koncowka.
Mozesz probowac ja docisnac w gniezdzie ile sie da.