DRUKARKA/MONITOR

Autor: Grupowicz (odzew_at_poczta.fm_usun_)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 15:00:36 MET DST

Witam;

Nie jestem zorientowany w cenach ale kupilem nowy sprzet i zostal mi na
stanie stary;

Monitor Gold Star 14'' - w dobrym stanie, wogole nie naprawiany - naprawde
dobrze sie trzyma, ale hmm moze ktos taki maly potrzebowalby;

Drukarka Lexmark 1020 (ma tusz w zasadzie pelny ktory drukuje jak mu sie
chce tzn glowica troche zasycha ale jak sie ja pomoczy to drukuje :>/
Wiem ze tusz moge oddac za 15 zeta; a ile mozna by wycenic cala drukarke ?

A za ile monitor ?

Dziekuje za odpowiedzi, bo czas to sprzedac;

IREK