SB Live! Value

Autor: Mariusz Z (zina_NOSPAM__at_inetia.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 13:38:14 MET DST

Witam!
Mam takie pytanie. Czy ktoś spotkał się z takim problemem, że po 3-4 letnim
okresie BEZPROBLEMOWEJ pracy, karta odmawia posłuszeństwa.
Nagle podczas pracy komp się zawiesza. Po reinstalacji sterowników system
zawiesza się, a po resecie w menadżerze urządzeń (Win98) jest komentarz:
"System Windows przestał odpowiadać przy próbie uruchomienia urządzenia i
nie będzie uruchamiał go w przeszłości". Stało się tak na dwóch kartach:
mojej (4 lata pracy) i mojego kumpla - w jego kompie, (2,5 roku).
Ciekawostką jest to, że pod Win2000 karta działała jeszcze jakiś czas (dysk
w kieszeni, ten sam komp). Teraz po reinstalacji już nie.
Problem powtarzał sią na trzech płytach głównych, więc wychodzi, że
uszkodzona karta (zestarzały się kondensatory, itp). Ale... inna ciekawostka
to taka, że włożenie nowej karty SB Live! 5.1 do płyty daje ten sam efekt
(oczywiście na świeżym Windowsie). Czyżby uszkodzona karta uszkodziła w
sposób "subtelny" płytę? Pomaga dopiero włożenie SB Audigy.
Ciekawe...... Ktoś ma jakieś uwagi?

Pozdrawiam
Mariusz.