Re: Gwarancja na PC ta

Autor: Piotr Sciesinski (balta_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 12:52:40 MET DST


Tomasz <tomasz1212_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Tuz przed oddaniem mi kompa, pracownikowi udalo sie raz uzyskac polaczenie z
> modemu zainstalowanego u mnie, jednak powtorzyc sie tego nie udalo.
> Ten efekt sugerowal uszkodzenie innej czesci w komputerze niz modem (skoro
> sam modem byl juz przetestowany).

Panie Andrzeju!

Niestety znowu pisze Pan nieprawde. Oto cytat z Pana maila przyslanego do
mnie (zalosc dostepne tutaj: http://www.balta.pl/andrzej.htm):

[...]
W serwisie stwierdzono ze sam modem jest dobry wiec nie mogą uwzględnić
reklamacji.
W punkcie w Gdyni personel ponownie przetestował zwrócony modem.
Kilka razy udało się nawiązać kontakt z siecią, po czym usterka powróciła.
Jest to typowy objaw usterek hardwareowych, czego nie musze chyba Panom
wyjaśniać.
[...]

> Reakcją Dyrektora marketingu byla propozycja wymiany mi modemu na nowy.
> Skoro byli przekonani (ja juz tez) ze sam modem jest sprawny a problem lezy
> poza modemem, to propozycja wymiany modemu na nowy dowodziła tylko ich
> niekompetencji. Czy sadzisz że po takich wpadkach powinienem jeszcze
> cokolwiek zalatwiac z ta firmą?

To Pan utrzymywal ze modem jest niesprawny, a ja zaproponowalem Panu wymiane
wskazanej przez Pana wadliwej czesci, choc bylismy zupelnie odmiennego od
Pana zdania:

[...]
Pracownik serwisu nie mógł wnioskować o uszkodzeniu Windows ponieważ nie
widział w ogóle mojego komputera. Pan Holke, który testował modem w moim
komputerze otrzymywał objawy typowe dla uszkodzenia hardwareowego (typu
zimny lut) i nic nie wskazywało na to ze uszkodzony jest Windows.
[...]

To Pan to napisal nie ja. Przyznalem sie do prawdopodobnego bledu pracownika
choc nie instalowalismy w Pana komputerze od nowa systemu (choc byla
propozycja bezplatnej uslugi instalacji pod warunkiem dostarczenia legalnej
kopii Windows) i byc moze to system jest winny ale Pan akcentowal uszkodzenie
modemu (zimy lut).

Jezeli chodzi o sprawe testownia samego modemu to oczywiscie ma Pan racje,
ale zwykle wymontowujemy przy przyjeciu komputera najbardziej podejrzany
element (w tym przypadku zgodnie z Pana sugestia) i oddajemy klientowi
komputer, aby mogl nadal go uzytkowac. Oczywiscie czynimy tak, gdy podejrzany
jest element ktory nie jest niezbedny do dalszej pracy komputera. Znakomita
wiekszosc klientow cieszy sie z takiego obrotu sprawy.

Teraz tez Pan uwaza ze modem nie jest winny wiec moze ponownie na spokojnie
porozmawiamy o zalatwieniu sprawy. Mam kolejna propozycje, ale przesle ja
Panu na prywatny adres.

Pozdrawiam
Piotr Sciesinski

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:10 MET DST