Re: BALTA jest the best!!!

Autor: roythekid (roythekid_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 11:40:23 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" <art_at_eno.one.pl> napisał w wiadomości

> Niby co jest tam takie tanie? Zajrzałem do sklep.gral.pl, sprawdziłem kilka
> cen i w gralu było taniej.
>
> Pozdrawiam,
> Artur

A kupiłeś w gralu i dostałeś do domu?
Nie twierdzę że wszystko jest najtańsze, ale stosunek jakości realizacji zakupów do
ceny towarów jest na pewno jednym z najlepszych (chociaż pewnie nikt tego nie
wyliczył;). Każdy może założyć sobie sklep internetowy i wystawić full towaru po
najniższych cenach, ale gdy przyjdzie do relizacji może być problem.
roythekid