Re: Gwarancja na PC ta - wyjasnienie firmy Balta

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 11:09:10 MET DST

Użytkownik "Buster" <rdobrowo_at_wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> Jesli w ten sposob stawia Pan sprawe to w porzadku. Nie mam pretensji.
> Jednak ja osobiscie uwazam, ze gwarancja na kazdy podzespol oddzielnie
jest
> lepsza.

Jesteś pewien? A co jeśli spali się zasilacz i razem z nim płyta główna,
dysk
i karta graficzna? Dostałbyś nowy zasilacz i tyle. Płyty, dysku i karty
graficznej
nie mógłbyś reklamować, bo była niewłaściwie eksploatowana (dostarczone
zbyt wysokie napięcie).

> Podobnie uwazam, ze NIEplombowanie calego komputera, tez jest lepsze
> z punktu widzenia uzytkownika. Z doswiadczenia wiem, ze jesli uzytkownik
nie
> zna sie na komputerach, nie bedzie w nich grzebal.

Wiele firm daje klientowi wybór: krótsza gwarancja i brak plomby lub dłuższa
gwarancja i plomba. Gdyby gwarancja była na każdy podzespół oddzielnie,
to oczywiście plomba niepotrzebna.

Pozdrawiam,
Artur