Re: Maty wygłuszające ???

Autor: efesjan_at_op.pl
Data: Wed 23 Jul 2003 - 13:12:22 MET DST

> Mam pytanie: z czego można zastosować maty wygłuszające ?
> Słyszałem, że z korka ... Czy to jest taki korek jak na podłogę ? Czy też
> specjalny ?

Ja mam wyciszonego całego kompa matą korkową. Nie jest to może najlepszy
materiał do wyciszania, ale zawsze można pozbyć się tych kilku decybeli.
Ale nie oczekuj po tym zbyt wiele.
PS. Prawdę mówiąc, to nie wiem jak wygląda korek na podłogę, ale to raczej nie
jest to, bo ta do wyciszania jest dosyć delikatna i krucha i zdecydowanie nie
nadaje się, żeby sobie po niej chodzić...

Są oczywiście firmowe maty do wyciszania kompów (tzn. niekoniecznie stworzone
do kompów), ale one kosztują trochę więcej.

Zresztą... możesz sobie rzucić okiem na Allegro. Tam coś powinno być.

Pozdrawiam.
<<<EfeSjaN>>>