Re: HIS Radeon 9000 64MB DDR VIVO

Autor: zdzichu (nie_at_lubie.spamu)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 13:18:17 MET DST

Użytkownik "radar" <radarek77_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> czy za pomoca tej karty jest mozliwe zgrywanie ze zrodla typu kamera,
> magnetowid do pliku najlepiej od razu skompresowanego np. mpeg aby po
> obrobce w adobe zgrac do divx ? jak jest z jakoscia ? a moze sa inne
> rozwiazania (obecnie gf2 i prosta aver media - pliki wyjsciowe niestety w

Najlepiej prosto do DIVXa, np. VirtualDub-em. Na P4 2,4G bez problemu
kompresuje w locie pełną klatkę PAL (720x576), jakość dobra. na wolniejszym
procku trzeba mniejszą rozdzielczość.
Z tą kartą mam jeden problem przy używaniu VirtualDuba - z jego poziomu nie
ma dostępu do wyboru standardu wejścia TV i domyslnie po włączeniu kompa
jest NTSC. Muszę najpierw w innym programie (Np. Movie Maker) przestawić na
PAL i potem VirtualDubem.

zdzichu