Re: Odp: Karta sieciowa nie laczy sie z hubem

Autor: Locke (locke_at_wytnij_to.gower.pl)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 13:14:51 MET DST

In article <bflo5d$lfj$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, dorian_at_louis.krakow.pl
says...
> - co to za hub, 10 mbps, 100 mbps, 10/100 mbps (moze switch), jaka firma ?
Siec pracuje w 10mbps. Niestety nie wiem jakiej firmy jest hub i do
jakich trybow jest przystosowany, ani jakiej jest firmy. Popoludniu
postaram sie dowiedziec.
> - jaka masz karte sieciowa, 10, 100 mbps , jaka firma ?
Sprawdzalem na dwoch kartach - pantagramu hornet i druga chyba linkjet -
obie dostosowane do 10/100
> - jak daleko jestes umiejscowiony od huba, ile metrow ?
ok 40m
> - czy jestes najdalej umiejscowiony ze wszystkich uzytkownikow ?

Jestem najdalej, ale glowny sygnal dociera do huba z jeszcze wiekszej
odleglosci.

--
Pozdrowienia
Locke