dysk twardy sie zjaral? jest szansa ?

Autor: Jazaki (jazaki_at_pf.pl)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 10:06:49 MET DST

Nie wiem gdzie pisac w tej sprawie. Wiec pisze tu. Przepraszam ze zasmiecam
grupe w tej sprawie.
Wiec jest tak:
Mialem komputer z dyskiem 15gb, wszystko dzialalo sprawnie...
kupilem sobie nowy komputer. z kieszenia... wlozylem do niego moj dysk 15gb,
zeby tylko skopiowac niektore dane.. i nagle sie komp wylaczyl, dysk mial
zwarcie jakies,i tam gdzie zasilanie jest smierdzi jak by sie zjaral.
i teraz juz nie dziala..
podlaczylem go pod starego kompa.. to komp nawet nie chce sie wlaczyc...
tylko z dysku (przy zasilaniu) dymek polecial...
Mialem tam bardzo wazne dane..
czy jest jakas szansa na odzyskanie ich??
prosze o pomoc
w serwisie gdzies mi to zrobia? co mam zrobic? pOMOCY:)
pozdrawiam