Re: Płyta GA-7VT600 1394

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Jul 2003 - 23:50:46 MET DST

> Witam,
> czy ktoś z Was ma tę płytę. Proszę o opinie.
> Zamierzam ją kupić. Mam tylko opis z adresu
> http://www.jtt.com.pl/nowosci_szczegoly.asp?id=652

Bla bla bla, niezle lanie wody na tej stronie jtt, ale plyta jest dobra.
Jezeli tylko jestes przekonany do chipsow KT to bierz. Ja tam nie slyszalem
jeszcze jak sie sprawuje akurat ten KT600. Mozesz sie jeszcze zastanowic nad
Epoxami np 8rda3 ( bez fire wire ) albo 8rda+ z firewire ale te plyty sa na
nForce. Zalezy do czego bedziesz uzywal kompa jezeli tylko do grania to nie
bedzie roznicy miedzy KT600 a nForce jezeli do bardziej zlozonych zadan, to
na benchmarkach lepiej wypadaja plytki z nForcem.
Choice is your