Re: dezaktywacja kontrolera ATA 100

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Tue 22 Jul 2003 - 22:19:54 MET DST

> SETUP komputera - przy odpowiednim dysku zaznaczasz że go nie ma -
> NONE. Systemy windowsowe traktują wtedy jakby nie było dysku. Do tego
> kolejność boot - żeby startował z właściwego.
> Józef

z tego co mi wiadomo w BIOSie mozna ustawic na NONE tylko dyski podlaczone
do EIDE, w przypadku podlaczenia do kontrolera nie ma takiej mozliwosci.
nie wiem jak w przypadku innych plyt, ale na mojej jak ustawie w BIOSSie
bootowanie z dyskietki A: to zawsze idzie to w parze z ustawieniem
C: SCSI lub SCDI C: (kontroler ATA ustawia sie jak SCSI), wiec ZAWSZE z
dyskiem C: widziany jest rowniez dysk podpiety do kontrolera.

Robert P.

Jakies pomysly?