Re: P4 3.06GHz - wysoka temp. i wycie wiatraczka

Autor: Lepton (lepton_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Tue 22 Jul 2003 - 21:12:34 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bfisqk$4v9$1_at_news.onet.pl...

> Czyżby "okres" ci się zbliżał, że taka nagła zmiana tonu? Po co zadajesz
> pytania, jeśli potem odgryzasz się tym, którzy chcą pomóc? Nie ładnie...

Przepraszam bardzo, ale "odgryzlem" sie tylko jednej osobie, mianowicie
Andrzejowi K. ktory w zaden sposb mi nie pomogl swoimi wywodami na temat
tego ze na 100% zalepilem dziurke - i nie wiem w jaki sposob on wie lepiej
od tego co ja zrobilem, sorki ze mnie troche ponioslo, ale nie znosze takich
tekstow. Pomoc juz uzyskalem i to najwieksza od Peterphk za co jestem mu
bardzo wdzieczny i na tym koniec. EOT.

Pozdrawiam,
Lepton