Re: P4 3.06GHz - wysoka temp. i wycie wiatraczka

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Tue 22 Jul 2003 - 07:42:57 MET DST

Użytkownik "Lepton" <lepton_at_poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [..................]
> Na 100% to Ty usilujesz kogos zrobic idote, ale niestety Ci sie to nie
> udaje, bo musze Ciebie zawiesc dziurki nie zatkalismy pasta.

Przykro mi, że próbę pomocy traktujesz tak wulgarnie.
Idiotą to może sam jesteś bo "normalny" człowiek
tak nie postępuje jak ty(sic) *prostaku*

> A moj kumpel tak nie ma, wiec jak widzisz to co ty masz to nie jest
> swiete i inni tak samo nie musza miec.

O co Ci kurwa chodzi?. Przyszedłeś skamleć o pomoc na grupę
i teraz śmiesz to ironicznie komentować? Po co tu przylazłeś,
trzeba było robić tak jak jest "u kumpla" i nie zawracać tu
dupy.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze