Re: Drukarka LEXMARK Z25L

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 23:38:03 MET DST

On Mon, 21 Jul 2003 22:21:00 +0200, "fLiPeR"
<fliper_at_NIEMASPAMU.go2.pl> napisał(a):

>chyba, ze rzeczywiscie bedziesz drukowal bardzo rzadko...nie wiem co
>doradzic
Tak, raczej rzadko mam jeszcze drukującą HP 670C i mam tusz od 3 lat
doszło do tego, że jak kupiłem napełniacz i go napełniłem to po
wydrukowaniu 20 stron i 3 miesięcznej przerwie mam prawie pełny
kardridż oraz zatkane dysze więc jak będę sobie chciał wydrukować
więcej tekstu to kupię jeszcze do tej starej 670C oryginalny tusz
Właśnie chodzi mi o coś niedrogiego, zeby moc od czasu do czasu
wydrukować np jakieś zdjęcie lub kolorową grafikę z większą liczbą
szczegółów i nie zależy mi aż tak na perfekcyjnej jakości. Tylko mam
pytanie raczej o wytrzymałość mechaniczną tej Z25, czy ona nie padnie
po prostu po 3 miesiącach, czy to nie jest jednorazówka? Aha już wiem
co znaczy L w nazwie - po prostu tam jest jedna głowica... )drugą
trzeba dokupić) a w tej bez L są dwie.

--
Pozdrawiam
Jarek