Re: wypalic piksele w lcd

Autor: Rafał (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 22:09:53 MET DST

Użytkownik "Bartłomiej Wawrzynkiewicz" <bartwaw_at_tlen.pl> napisał w
wiadomości news:bfgsp8$48p$1_at_news.onet.pl...

> A jak trafisz znowu na model z ded pixelami to co ... powtórka z rozrywki.
> Współczuje sprzedwacom.
>
> Najlepszy sposób to ....

Widzisz problem w tym ze to ja jestem sprzedawcą
A producenci robia wszystkich w bambuko.
Pokaz mi w gwarancji jakakolwiek wzmianmkę o martwych pikselach w
jakiejkolwiek gwarancji.
To jest zwykle naciaganie klientow.
Do Polski trafia zazwyczaj to, czego nie mozna sprzedac w cywilizowanych
krajach.
I co ja mam zrobic z notebookiem za 10tys. ktorego nie chce klient.
Mozesz odpowiedziec?