kupa szumu o zasilacze - tester !!!

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 19:42:06 MET DST

co 10 post dotyczy "zasilacz daje dziwne napiecia" "zasilacz mi sie spalil"
"cos mi sie resetuje" itd....

ale naprawde niewielu zmiezylo napiecia miernikiem (tylko przez soft plyty
glownej)

ile byscie byli w stanie zaplacic za uzadzenie, ktore pokazywalo by czy
wszystkie istotne napiecia znajduja sie w normie lub jaka jest odchylka od
normy (skala w 0.1V lub 1%) - odczyt rownoczesny wszystkich napiec !
chce wprowadzic takie cos do produkcji, zastanawiam sie tylko nad wykonaniem
"do wneki jak Cdrom" lub odddzielne urzadzenie "serwisowe" ktore podlaczane
jest do komputera "na czas testu"

bardzo bylbym wdzieczny za maile (Ale szczere, bez jaj w stylu "kupie 2
miliony takich uzadzen) na adres miernik_at_pa26.opole.sdi.tpnet.pl (temat:
Miernik)
Prosilbym o pisanie:
-wole urzadzenie montowane do komputera na stale w wolne miejsce kolo CDromu
-wole urzadzenie niezalezne, podlaczane do komputera jedynie na czas
testowania
-mam inne propozycje
-jestem w stanie zaplacic ..... zl za sztuke brutto w detalu oraz w tej
cenie bylbym chetny zakupic ..... sztuk urzadzenia

(niepotrzebne skreslic ;) )

z gory dziekuje za pomoc i prosze o maile

--
Bartlomiej Kuzniewski tel0-696-455098
sibi_at_terror.org.pl gg# 23319