Internet,siec,rs232

Autor: p_a_l_a_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 21 Jul 2003 - 18:15:28 MET DST

Mam siec 10kompow na sdi.Czy da sie zrobic tak,by do jednego z kompow dolaczyc
drugiego kablem rs232 (hmm...sie nie znam,chodzi mi o to,by polaczyc COMami) i
na tym dolaczonym udostepnic internet???Szkoda nam kasy na ciagniecie dlugiego
kabla do serwera i zachodu,bo to ma byc tylko do konca wakacji.Ten nowy komp ma
tez na pokladzie karte sieciowa (wszystko jest na skretce),ale nie wiem czy da
sie jakos je polaczyc.Kolega cos mowil,ze mozna skretke rozdzielic na dwa,ale
jakos wierzyc mi sie w to nie chce.Slyszalem tez ze na winnt mozna wczepic dwie
karty sieciowe i w ten sposob powstaje nito serwer,a ten komp (ktory caly czas
mial dostep do sdi) ma winxp.Poradzcie cos prosze.