Win XP - wieszanie sie

Autor: Xionc (xionc[usunto)
Data: Mon 21 Jul 2003 - 09:57:48 MET DST

Witam!

Dziwna sprawa mnie spotkała. Od dawna mam Win XP Pro PL, nadinstalowany na
W2k. Wszystko działa bez problemu, komputer nie wiesza się. Jest jednak
jeden problem - jakiś błąd w rejestrze, związany z produktami Symanteca.
Dlatego postanowiłem zainstalować system od nowa i tu pojawia się dużo
gorszy problem. Każda nowa instalacja (na tym samym komputerze!) Win XP Pro
PL (zarówno z SP1, jak i bez; zarówno ze sterownikami domyślnymi, jak i
producentów poszczególnych urządzeń) jest bardzo niestabilna. System po
prostu po parunastu lub parudziesięciu minutach zawiesza się bez żadnego
komunikatu i na nic nie reaguje. Co robić??? Dodam jeszcze, że płyta to
KX7-333R, 3 dyski Barracuda podpięte do HPT372, 3 pamięci na Kingstonach 256
MB i wsio.
Pozdrawiam.

Piotr