Ochrona przed piratem.

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 Jul 2003 - 21:18:41 MET DST

Od razu zaznaczam że nie chciał bym być odesłany na adres www.ntg.w.pl
bo mam problem pośredni byśmoże softłerowo - hardłerowy.
Mam płyte asus- nie pamietam w tej chwili modelu ale jest to nowa
płyta FSB 800 pod P4. I mam taki problem że kiedy chce instalować
widonowsa czy to 98 czy XP (niestety oba nie oryginalne) zaraz po
zainicjowaniu instalatora- robi sie czerny ekran- i na tym sie kończy.
Dowiedzialem sie przypadkeim ze podobno firma ASUS jakoś współpracuje z
microsoftem i z pirackeij płyty nie można już zainstalwoać windoze na
płytach asusa ( nowych)
Dlatego chciałme zapytać czy to prawda a jeżeil tak ( bo z mojego
dzisiajszego doświadczenia jasno wynika że tak) jakego rodzaju jest to
zabezpieczenie- no i w jaki sposób można to obejść.- Wydaje mi si e że
może wtystraczy zrobić upgrade biosa lekko "zmodyfikowanego" bo chyab
tam jest to zabezpieczenie

??????