Re: P4 3.06GHz - wysoka temp. i wycie wiatraczka

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 20 Jul 2003 - 18:31:09 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tomekpiekos_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie laika: po co jest ta dziurka i czy nie jest standardowo
> zatykana przez tę czarną masę umieszczoną na wentylatorach
> BOX-owych

Nikt i nigdzie tego nie podaje. Prawdopodobie jest
w celu rozprowadzenia(?) powstających naprężeń.
Nie wiem i gdy pytałem nikt nie potrafił podać
wiążącej odpowiedzi.
Faktem jest, że przecież i w oryginalnym zestawie
jest ona zatykana. *Zatykana* , ale nie *zapychana*
jak w przypadku posmarowania którąś z past.
Konsystencja tego czarnego "smarowidła" którym
jest pokryty oryginalny raditor jest inna od konsystencji
past.
U mnie po posmarowaniu (zbyt grubo) pastą temperatura
znacznie podniosła się. Zdjąłem to wszystko i dokładnie
wyczyściłem "otworek" i wytarłem nadmiar pasty
pozostawiając ilości śladowe. Założyłem i wszystko
wróciło do normy.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie która jest godzina,