Re: !!!Problem z P4 2,4 i i865p

Autor: Aconitum (aconitum_at_interia.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 21:58:39 MET DST

Użytkownik "NailS" <3dwg_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z zainstalowaniem jakiegokolwiek systemu (WIN98SE, WINXP)
> nakomputerze o konfiguracji:
> -P4 2,4MHz
> -plyta i865p
> -DDR 512
> -GFORCE 5200 128 DDR
> -HDD 80 GB Seagate Baracuda 7200
> Windows zaczyna sie instalowac i po sformatowaniu dysku zaczyna instalacje
> w momencie kopiowania plikow potrzebnych do instalacji windows instalacja
> zatrzymuje sie:-(

Witam

Mam podobny zestaw i też miałem problem z instalacją WinXP. Poradziłem sobie
tak:
1. znalazłem smartdriva
2. nagrałem go na dyskietkę
3. wystartowałem komputer z dyskietki startowej w98 z obsługą cd-romów
4. uruchomiłem smartdriva z drugiej dyskietki
5. włożyłem płytę z instalką windowów xp
6. wpisałem cd x:\i386 (gdzie x to litera oznaczająca cd-rom z płytką win
xp)
7. wpisałem winnt.exe (po przejściu do katalogu jak wyżej)

Mnie się tak udało i windowsy działają:)

Pozdrawiam
Aconitum