Problem z drukarką HP DeskJet 610C

Autor: S.B. (sweetboy_at_buziaczek.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 21:25:32 MET DST

Witam,
i pytam: może ktoś z Was miał już do czynienia z czymś takim:

Po wciśnięciu funkcji 'Drukuj' (np. w Wordzie pod Windows 2000) kartka w
drukarce zostaje w
normalny sposób zaciągnięta na pozycję 'startową' do drukowania, i ...
drukowanie nawet się nie rozpoczyna.
Zaczyna natomiast migać pomarańczowa dioda (górna) - i tak miga bez końca.

W środku nie ma zaciętego papieru. Wyczyściłem też środek co nieco z kurzu.
Po wyłączeniu i ponownym włączeniu drukarki, zaciągnięta strona zostaje bez
drukowania wyrzucona z drukarki.

Sprawdziłem kabel - jest OK. Drukowałem na innej drukarce.
Choć np. przy drukowaniu strony testowej pojawia się komunikat zawierający
m.in. sformułowanie 'brak połączenia z drukarką'.
Być może jest to kwestia portu w drukarce ?

Jeśli chodzi o komputer - jest OK.
Drukowałem na nim np. na HP DeskJet 690C.

Każda opinia będzie dla mnie ważna.
Z góry DZIĘKUJĘ.

Pzdr
S.B.