Action i gwarancja producenta

Autor: Marcin Cichy (marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 18:35:51 MET DST


Pierwszy raz skorzystałem z hurtowni Action w Wwie. Zarejestrowaną mam
działalność gospodarczą, lecz nie sprzedaję sprzętu komp. I pojawiła mi się
zagwozdka - dostałem pustą kartę gwarancyjną do monitora Samsunga. Czy mam
ją samodzielnie wypełnić i podbić własną pieczątką? Jeśli tak, czy gwarancja
liczy się od daty, którą wpiszę na tej gwarancji, czy od daty wystawienia
faktury przez Action???? Jeśli nie mogę samodzielnie podbijać karty (bo. np.
nie sprzedaję sprzętu komput), czy mam o to prosić kogoś w Action?
Z góry dzięki za odpowiedź



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:45:06 MET DST