Re: 3dmark ?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 17:25:53 MET DST

radxcell napisał/a...

> zawsze sie da... kwestia komfortu uzytkowania
> to troche jak z idea gsm - tez _dziala_ jako siec komorkowa,
> tyle ze sa z nia problemy wiec musi byc najtansza zeby ktokolwiek
> sie na nia zdecydowal...

 Ja tam idei nie będę bronił bo jestem uprzedzony, ale ci co używają
 już od dłuższego czasu twierdzą że działa. Najlepszy chyba dowód, że
 Idea bardzo szybko odbiera rynek korporacyjny (głównie Plusowi).

> mnie nie bawi wielotygodniowe konfigurowanie kompa, wystarczy mi
> ze trzy dni instaluje windowsy... dlatego mam taki system, ktory
> nie sprawia problemow i nie wymaga update'ow, patchy itp co miesiac..,

 No popatrz, ja też. W czasach, gdy jeszcze robiłem coś takiego jak
 reinstalacja systemu (teraz po prostu ładuję image na podstawową
 partycję przy pomocy Ghosta) wystarczała instalacja servicepacku,
 czyli sterowników od chipsetu. Do Inteli też są sterowniki. W związku
 z tym, że "jadę" na image'ach odpuszczam wszelkie aktualizacje
 sterowników - zwłaszcza tych od płyty i nic takiego się nie dzieje.
 Jedyne sterowniki, które warto/trzeba aktualizować to te od karty
 graficznej... ATI.

> ale jakbym lubil grzebanie w sprzecie i chcial zaoszczedzic troche kasy
> to pewnie kupilbym AMD i bylbym bardzo z siebie dumny jak by mi
> wreszcie ten komputer zaczal _chodzic_ - i tak jak teraz pisze
> ze mam Gravisa, to pisalbym "mam AMD i mnie to dziala"

 AMD to nie Gravis, to nawet nie SB Live! To po prostu działa bez
 zbędnych kombinacji, o ile oczywiście kupuje się sprzęt dobrej
 jakości, a nie najtańszy chłam.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]