Re: Tualatin na bx133

Autor: czoper (czoper_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 11:17:58 MET DST

"Ziele" <ziele16nospam_at_wp.pl> wrote in message
> Witam. Mam pytanko czy jak przerobi sie bx133 tak aby działała z
Tualatinem
> to bedzie można zmieniać napiecie w biosie w zakresie tego co Tualatin
> potrzebuje czyli jakies 1.6V?

BXa nie musisz przerabiać. Musisz przerobić Tualatina. Mój 1100 działa na
napięciu 1.424 od kilku miesięcy, co prawda nie na BX-ie a na VIA. Nie mogę
go niestety puścić na szynie 133, ale to co mam mi wystarcza :). Jeśli
chcesz przerobić swojego wygooglaj sobie coś lub zerknij tu:
http://www.margos.pl/seventh/hardware/tualatin_i_bx/tualatin_i_bx.html
"Oryginał" przeróbki był na jakiejś włoskiej chyba stronie, a potem na
www.overclockers.pl .

--
pozdrawiam - czoper