Re: Trzaski SBLive'a na VIA-co zrobić?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 14:03:03 MET DST

Użytkownik "juha" <juha_antypam_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Trzeba poczytac archiwum grupy

Zawsze zaczynam od tego, ale nie znalazłem rozwiązania na zadany przeze mnie
temat, choć kto wie, może gdzieś jest odpowiedź, ale ja nie mogę siedzieć w
necie bez końca, bo po pierwsze-mam malo czasu na takie rzeczy, a po drugie
łączę się przez modem i nie mam zamiaru nabijać kieszeni TPsa. Sprawdzam
zawsze kilkadziesiąt postów i dopiero wtedy, gdy nie znajdę tego, czego
szukam piszę na grupę. Czytałem o "trzaskach" w SbLive, ale nigdy nie był to
taki przypadek jak ten opisywany.

lub zmienic plyta na chipsecie SIS'a.

Ja posiadam płytę na SIS'ie i nie narzekam. Jak napisałem wcześniej, problem
ma znajomy na 3 już płycie z VIA i zawsze sytuacja się powtarza przy
nagrywaniu.

--
Pozdrawiam
ArturN