Re: zagadka - cpu halt command i obraz tv

Autor: Kosh (kosh_at_no-spam!.wp.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 13:00:16 MET DST

"Radoslaw Sokol" napisal(la) dnia 2003-07-18 10:27, te oto slowa:

> Programowe wyłączanie procesora bardzo silnie zakłóca otoczenie.
> Szczególnie widać to w przypadku nowych procesorów (u mnie na
> K6-2 500 programowe chłodzenie proecsora zakłóca tylko kartę
> dźwiękową, na kartę TV na szczęście nie ma większego wpływu).

> Nie.

W przypadku niektorych plyt, "biosowa cpu halt ..." moze powodowac
gwaltowne zmniejszenie przepustowosci na magistrali ATA (nawet 2-krotne
obnizenie wydajnosci w trybie BURST). Sprawdzone empirycznie ... ;-)

--
Best regards, Kosh                      kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest na to, by szukac prawdy, a nie by ja posiadac"