Re: Twardziel - jaki?

Autor: Przemek_Szrk (przemyslaw.chwast_at_no_spam.ccc.com.pl)
Data: Fri 18 Jul 2003 - 12:53:20 MET DST

godless wrote:

> Ja też rozglądam się za cichym dyskiem 120 GB.
> A jak jest z tym parametrem u Samsunga?
> I drugie pytanie: Co z temperaturą Seagate'a i Samsunga?

temperatura jak temperatura... w normie..
seagaty od kiedy pamietam zawsze nieco jej wydzielaly ;).
Nie sa to jednak jakies potwornie wysokie wartosci.
Od biedy mozna zalozyc wentylarorek w kieszen, albo
rozwiazanie dla maniakow czyli heat-pipe:
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=6796&sid=1

Jestem szczesliwym posiadaczem Caviara JB 40GB,
ktory nawt po calodobowej pracy jest no moze nie chlodny,
ale no jakis taki normalnie cieply i zdecydowanie chlodniejszy
od seagate. I niestety zdecydowanie glosniejszy ;).

Samsunga nigdy nie mialem... zawsze kojarzyl mi sie z
dziwaczna kuchnia koreanska. gotowane pieski,
mlode pędy bambusa.

A do wartych uwagi zaliczam Maxtora 120GB z cachem 8MB,
szkoda tylko ze rok gwarancji.. nie to co poczciwe 3 lata caviara.
No ale sie chyba skusze.. czasem swist caviara mnie meczy.

pozdr.
Przemek