Re: Bios

Autor: Robert Wańkowski (robwan_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jul 2003 - 21:17:43 MET DST

> bo to pc chips ;)
> zdejmij zworke blokujaca zapis biosu
> i wal smialo
> pozatym odpalaj z dyskietki systemowej golej ;)
> tzn : format a: /u /s i tam zgraj biosa i fleszera ;)
> he he ale ja madry jestem ;>

Ta zworka to moze "claer selector", bo nic innego tu nie widze.
O co chodzi z klawiszem END wciskanym przy wł. komp. wyzerowało mi zegar i
to wszystko.
Co to znaczy gołej. Mam odpalić z normalnej systemowej i potem ją
sformaytować w dos-ie? Jak mam zgrać i po co biosa. Jeżeli mam nowy bios i
prog. aminf336.exe (to on chyba zmienia bios-a) i zdejmę zworkę (jeżeli
jest) to chyba starczy? Może za dużo pytań. Jak możesz to napisz w
punktach co mam zrobić.

1. Odpalam z dyskietki startowej w trybie minimalnym. Tak?
2. Formatuje dyskietkę (startową?). Tak?
3. Zgrywam bios-a (czym? a zgrywam dlatego, żęby można było w razie czego
powrócić do pierwszej wersji?) i fleszera (co to jest i czym zgrać i po
co?). Tak?
4. Tu już nie wiem. Chyba teraz zapisuje nowy bios. Tak?
5. Reset. Nowe sterowniki. Tak?

Robert