Re: Karta TV

Autor: ggs (ggs_at___konto.pl)
Data: Thu 17 Jul 2003 - 18:23:32 MET DST

"Pawel" <fryt111_at_wp.pl> wrote in message

>Jest na Philipsie 7134.MAm zmienić kabel antenowy?A może inne stery do
>niej?U mnie idzie z kablówki

Hmm do Philipsa bedzie ciezko alternatywne stery znalezc.Ale z drugiej
strony ludzie nie narzekaja az tak bardzo na ten chip Philipsa. CF jest
bardziej oblatany i poznany - mnostwo softu no i slynne drivery z iulabs.
Moze cos po prostu z samym tunerem cos nie tak?

> I właśnie jest jeszcze jedna rzecz nie nagrywa głosu tylko sam obraz.Co
jest
> grane?

A slychac dzwiek przy odtwarzaniu? Sprawdz wlasciwosci mixera audio przy
nagrywaniu.