Problem z Radeon 9500 HIs

Autor: lukasz233_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 17 Jul 2003 - 14:44:01 MET DST

Witam!Problem jest następujacy - kupiłem sobie tą kartę żeby wymienic
wysłużonego GF MX. I niestety są problemy. Komputer [następujący sprzęt: Athlon
1700 XP@ 11.5 x 166 (1909 mhz) płyta MSI 745 (sis 745) , hdd ibm 120GXP, 2 x
Teacw58e, sound blaster 128, sieciówka realtek 8139, karta isdn,
zasilacz "350 watt" Megabajt ;-( ] się wiesza podczas używania trybu 3D. To
zjawisko nie występuje zawsze, tylko wtedy kiedy procesor jest podkręcony.
Próbowałem go puscicić niżej (jako 2200 XP - 1833 mhz ???) i dalej. Z tegoco
zauważłem nie wieszało sie jak procesor chodził na nominalnejczęstotliwości.
Dodatkowo testowałem kartę u kumpla i u niego ponoć wszystkobyło w porządku. W
między czasie miałem jeszcze jego GF 2 Ti i na oko byłowszystko w porządku
(grałem trochę w fpp i było ok).W tym momencie nie wiem czy:1) karta jest
walnięta i mam ją oddać (co muszę zrobić jutro)2) moja płyta coś się nie lubi z
tymi kartami HIS3) mam za słaby zasilacz (najbardziej prawdopodobne - oby)
Dodatkowo teraz postanowiłem zrobić próbę - wyjąłem wszystkie niepotrzebnegraty
z kompa i zostawiłem tylko twardziela, grafikę i jeden wiatrak(przedtem były
2) i puściłem 3d mark. Zobaczymy teraz.Podsumowując o co mi chodzi: Chce aby to
działało stabilnie (tak jak zaczasów GF 2 MX) i ponadto chce żeby ten procesor
działał tak jak przedtem toznaczy jako 1700XP @ 1910.Proszę o sugestie czy
dobrze mi się wydaje że to wina zasilacza (mamnadzieję) czy wina karty albo
jescze czegoś innego.Jeśli to zasilacz to jaki model byłby optymalny do tego
zestawu ipozwoliłby na trochę zapasu na przyszłość ??? Pozdrawiam i proszę o
sugestie- kartę mogę oddać jutro przy okazji bo akurat jutro jadę do Krakowa
apóźniej musiałbym specjalnie jeździć i tracić czas.
Łukasz Wesołowski