Uszkodzenie twardego dysku a brak chlodzenia w Notebooku ????

Autor: Tomek (tombas_nospam__at_go2.pl)
Data: Thu 17 Jul 2003 - 12:52:59 MET DST

Witam
Prosze o porade

W notebooku (zaraz po zakonczeniu gwarancji) siadl mi twardy dysk (glosne
stuki itd).
Po zakupie nowego mam wrazenie ze wydobywaja sie z niego rowniez dziwne
dzwieki ( narazie chodzi bez problemow).
Mam jednak dziwne wrazenie ze od dluzszego juz czasu nie dochodza do mnie
dzwieki pracujacego wentylatorka chlodzacego (ktory kiedys co jakis czas sie
wlaczal).

Pytanie moje brzmi czy na skutek slabego chlodzenia mogl zepsuc sie twardy
dysk.
Dziekuje za wszelkie sugestie i porady.

Jesli bedzie to wina chlodzenia bede wymienial plyte glowna.

Pozdrawiam
Tomek