Padajacy rejestr win98

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 23:10:57 MET DST

Czym moze byc spowodowane notoryczne padanie rejestru?
Wiem, wiem pewnie powiecie pamiec lub procek, ale to juz
wykluczylem - zostala mi tylko plyta i dysk. Ale czy to mozliwe
by za pady i wieszanie sie odpowiadal dysk? Bo to wszystko
w zasadzie zaczelo sie od jego zmiany i nie wiem czy to tylko
zbieg okolicznosci czy cos wiecej. Najpierw pady wystepowaly
podczas ogladania filmow, a teraz to juz... trzeba sie czasami
niezle natrudzic zeby wogole kompa odpalic
wszystko w kompie mam na defaultowych mnoznikach,
taktowaniu itd.- sl75kav/A1700+/512ram/GTS/Baracuda 7.7200

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644