Re: Jaki kabel DVI, panel NEC czy IIYAMA?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 22:39:58 MET DST

Użytkownik "Adam Mowny" <amowny_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> witam.

Ja również.

> Przymierzam się do kupna LCD, wybór padnie prawdopodobnie na NEC 1560VM

O tym modelu pisałem już na grupie. Aktualnie na nim pracuję.

> Hub może się przydać, ale nie decyduje. Natomiast kabel dvi do nec'a będę
> musiał i tak dokupić (ok. 100pln),

Kable DVI do Nec'a można kupić już za 50 pln. Można też za kilkaset...

> 2. Czy kable DVI są opisywane jakimiś parametrami? Na co zwrócić uwagę
przy
> kupnie kabla? Czy kabel dołączany do iiyamy jest porządny? A może przy DVI
> kabel to kabel (sztuka jest sztuka? ) i już?

Patrz wyżej. Są różne kable, za różne ceny. Coś jak cyfrowe kable do sprzętu
Hi-Fi. Najlepiej podłączyć i się przyglądnać, bo może się okazać, że wydałeś
kupę pieniędzy na darmo.

--
Pozdrawiam
ArturN